lördag 1 maj 2010

maybe someday

Det är svårt,Jobbigt att bära på en tyngd som ligger på min rygg
Inte konstigt att mina värker ramlar varje gång jag ska ta ett steg upp
Det är svårt att sova,När man vet att dagen därpå kommer vara lika svår som alla andra..Valborg sög verkligen!
Jag gjorde verkligen ingenting eller jo jag var med världens bästa älsklings Andre!.
Men vi gjorde inget eller vi var med Mamma och pappa ett tag men sen for vi ut och åt korv och träffade några,Men den sög verkligen..

Aja nog om det ..
Idag har jag inte gjort så mycket jag klev upp vid 11 och då gick jag ock fika medans Andre sov.
Men jag gick till han vid kanske 12 och la mig och sov en stund tror jag.. Aja vid 13.00 så for han hem..
Det är inge kul då han ska fara för man har aldrig något och göra då,Och sen tar det alltid så lång tid tills man ses igen..

Aja nog om det med just nu sitter jag och lyssnar på musik och är social med massa på msn,
Och ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra,Ska kanske vara med Julia,
Men annars blir det väl bara att sitta hemma och tråka..

Mitt liv suger verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar