tisdag 25 maj 2010

Åh inte igen..

Åhh jaha då har man fått magkatarr igen då.. Så ont det gör alltså !
Och ni som inte vet vad det är så är det att man har jätte ont i magen och smärtan går typ bara över då man äter något,Men nu äter jag 1 tablett om dagen så jag hoppas det går över snart.
Och glömde säga man får magkatarr då man är orolig,stressad eller små äter mycket..

Aja jag vaknade kl typ kvart över 2 eller något så då for jag till skolan och skulle lämna no saken för annars skulle jag inte få nå betyg typ så nu har jag gjort det.. Sen for jag till frisören och skulle fråga om hårfärg till mitt löshår men skulle prova en sak först innan jag gör någon färgning så jag hoppas denna sak fungerar, Sen har jag bara suttit här och nördat..

Och nu funderar jag på att gå och städa mitt rum för det ser förjävligt ut enligt min mamma och pappa så ska göra dom glada genom att städa det, Men det är bara mina kläder som ligger på golvet men jag vill ha dom där för då hittar jag dom bäst :(...Men nänä jag måste allt fixa en större garderob så alla mina kläder ryms :).

Nemen nu måste jag gå hare bra
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar