fredag 7 maj 2010

i try to make you happy

Jag är inte ledsen, men inte glad känns som ett hål i tiden.du har trängt in dig långt under mitt skinn,alla tankar kretsar bara runt dig,Att inse vem man är,Att vakna från en dröm.Som jag för en stund trodde det var sann.Jag ville drömma mer och aldrig vakna..varför händer allt detta mig?jag orkar bara inte se och höra,du finns ju överallt.
vafan ska jag göra?Allting är likadant, men jag ser bara det tomma vita taket.Allting är lika jobbigt igen, men man måste ta tag i saker och ting.När de äntligen känns som om allt ska ordna sig,visst är det en härlig känsla?Så händer de något och allt rasar samman bit för bit..Men det finns inget man kan göra åt det,jag tror på ödet,Det kanske är så här det ska vara och kanske måste man falla isär för att kunna bli hel igen,Men jag lärde mig något nytt.Upp med huvudet upp, ingen kan stoppa en tupp,att väcka oss på morgonen.Dagen börjar om som om den förra aldrig kom. börja med glädjen i ditt liv igen för vad som än händer,världen stannar inte för dig...

det går inte beskrivadet gör bara ont,jag vet inte vart jag ska ta vägen om jag bara kunde vrida tillbaka tiden..



Allt får bli som det blir när allt är som det är...
Har man dålig utsikt får man ha bra insikt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar