tisdag 4 maj 2010

Var rädd om det du har man vet aldrig när allt förändras.

Brukar ofta tänka vad livets mening innebär,Ibland så funderar jag på saker ja missat i mitt liv,saker ja kanske kunnat göra bättre men att fundera tar mig inte så långt.Jag vet inte, ibland känner man sig så missklyckad allt trist man vart med om i sitt liv..Jag kan inte ändra på de som varit , men man kan alltid bli bättre.man kan aldrig ändra sig till de bästa.Saker man gjort man ångrar finns alltid där,men de e framtiden som man får försöka förändra.Det spelar ingen roll jag kommer vara den jag är
Jag har alltid varit hon, som tar allting för givet,Det ändrade sig snabbt, när jag insåg livet sviker
Här står jag idag många frågor utan svar,Varje dag är lika dan, tag vara på det du har
Tänk på vad du säger, tänk på vad du gör,Annars kan det sluta och ditt liv bli förstört
Alla vet att förändringar tillhör livet. Det är det enda vi faktiskt kan vara riktigt säkra på. Allt som existerar håller sakta men säkert på att förändras.Idag har jag vart i skolan och det är alltid så drygt på tisdagar,Man har typ bara 10 min rast och bara 30 min lunch lite drygt,Och sen lunch dessutom, Menmen..
Idag så gjorde jag No-prov som jag missade förra veckan men iallafall jag hade inte plugga och jag fick G helt otroligt vad jag är bra + så hade jag inte plugga,Jag kan rätt mycket om jag bara tror på mig själv och att någon annan läser frågorna åt mig :). Iallafall så har det typ inte hänt så mycket mer  än det . Jo idag så spelade vi vollyboll på idrotten och alla försökte verkligen döda mig med bollen då dom skulle skjuta till andra sidan fick typ 2 bollar på huvudet så jag måste vara ganska så tjockskallig nemen skämt och sido,

Och imorgon har vi no nationella i kemi eller vare va i 150 min om jag minns rätt.
Aja jag suger verkligen i no men hoppas jag klara mig iallafall! Så jag ska snart till affärn och köpa go fika så jag kan käka medans jag tänker (A ,

Aja just nu sitter jag och lyssna på musik och pratar med folk på msn så ska fortsätta med det så hare


                                                 puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar