fredag 14 maj 2010

sommarn är påväg!

Tänk att allting ska bli bra visa mitt leende som en gång var.
Nu börjar det att bli riktigt varmt i luften, sommaren är alltså påväg! jag måste säga, att jag har en så otrolig känsla inom mig!
jag är lycklig lycklig lycklig!
jag slutar om 3v drygt, och jag behöver inte sätta min fot på skolan igen, i 9-10 år har jag väntat och längtat tills denna dagen skulle komma, och nu är den här snart,Snart gäller det, det är då jag säger hejdå till 22stycken som alltid har funnits där och stöttat mig genom allt.min klass, vår klass, har gått igenom mycket, men vi har klarar det, och jag kunde inte vara stoltare och gladare att jag tillhör den klassen!
visst, jag är inte nära alla, men jag kan lova, jag kommer sakna er alla,
klass 9e.jag älskar er och jag kommer sakna er,men det är dags för oss att säga hejdå snart och
ta steget ut i friheten och uppleva nya saker. Tack för dom 9 bästa åren i mitt liv.

Aja måste ut med vovven nu så PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar