lördag 22 maj 2010

Kultiiiis

Idag vaknade jag typ vid 11 pågrund av att min syster kom in med en av Elliots tand och nu har jag ramat in den tillsammans med en bild på han :] Sen har jag bara hållit på att fixa mig och jag är snart klar men kan inte bestämma mig om jag ska ha skinjackan eller inte... Men ni lär väl se allfall dom ser mig på stan ;p .

Iallafall nu är kl 12:50 och bussen går typ 14:55 så det är ett bra tag kvar.
Åh vad jag peppar alltså jag har längtat hela veckan så jag hoppas kvällen blir bra !
Och jag ska träffa rätt många där som jag inte har träffat på länge så det kommer nog bli kul ..
Jag ska bland annat träffa VÄRLDENS BÄSTA JOEL <3 .

Aja nog om det min syster har åkt hem nu :(..
Så det kommer känns jätte tomt utan henne nu men hon kommer snart hem igen för det är ju som sakt examens snart, Och mitt löshår måste jag färga i veckan också för det vart ju grått så jag hoppas det kommer bli brunt denna gång :). Hm nu tappade jag bort mig tycker jag så jag säger så här jag uppdaterar när jag kommer hem istället så ha en bra kväll allihopa, själv kommer jag nog ha det tsm med Thea och många fler så pusshej :)!

1 kommentar: