tisdag 27 april 2010

Skolan suger balle

Nu måste jag snart till skolan..
Men jag orkar verkligen inte är så jävla skolless nu ..
Och det ända jag får höra är typ har du lämnat lappen till din mamma om utvecklingsamtalet -.-
Men jag orkar inte lämna den jag orkar inte ha utvecklingsamtal,För får bara höra att jag måste jobba upp mig,Konsentrera dig mer stör inte andra blablabla sen får jag bara skit tycker jag så det är inte ens kul och gå ditt.

Nog om det..

Idag vet jag inte vad jag ska göra eller jag ska väl plugga men sen ska jag väl ut för vill inte sitta här hemma
och inte göra något,JAG VILL TILL MIN SYSTER !!  Det är det ända jag vill nu,där får jag skratta,le ha kul men här är bara tjat om att jag jämt är sur så det är inte ens roligt och vara här hemma!

Klockan är nu snart 8 och jag börjar som sakt 8.10 men jag vill inte,jag vill inte, jag vill inte dit..

Föresten vad ska alla göra på valborg?

Aja ska dra mig till skolan nu så
Pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar