söndag 23 maj 2010

Allt gör mig osäker,Vill bara gömma mig en stund..

Va allt e rörigt just nu, allt e verkligen upp och ner. Folk som förvånar mig hela tiden, vissa på bra sätt och andra på dåliga sätt. Jag har även börjat grubbla på gamla saker, om jag har gjort rätt val i mitt liv och sånt. Kommit fram till att det är så oerhört mycket ja velat ändra på, men man brukar väl säga att man lär sig av sina misstag? Har jag verkligen tagit vara på min ungdom rätt än så länge? Jag får aldrig tillbaka dessa åren... Ibland tänker man att man ska ta dagen som den kommer,och ja visst det kan vara himla skönt men oftast är det faktiskt då man gör de dära hemska misstagen som sätter spår resten av livet. Dessutom är jag nog en person som gillar o ha allt , eller nej ja vet inte. Det ändrar sig nog från dag till dag.Vad jag är rörig nu, men ja det är väl därför jag skriver här antar jag. Jag är så himla osäker på mina val jag gör. Jag är osäker på mig själv, jag undrar hur folk ser mig o massa sånt. Jag är osäker på killar och vänner. Jaa..jag är nog osäker på allt just nu. Oerhört sur och ledsen är jag också, vet inte var jag ska släppa ut min ilska. Antar att det är min familj som får ta det mesta och det är ju rätt hemskt om man tänker efter...

Jag måste våga satsa på min dröm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar