tisdag 11 maj 2010

Don't say things that you don't mean.

Don't say things that you don't mean.
Länge sen jag skrev nu men jag vet aldrig vad jag ska skriva och det är typ inga som läser heller så då är det som onödigt,Att skriva saker och sen är de ingen som läser? Jag mena det är ju som att prata med sig själv och inte få ett svar..Nemen skämt och sido,Ni får gärna kommentera och så för annars kommer jag lägga ner bloggen. Fast det är ändå kul att sitta och läsa denna blogg då man blir äldre,

Aja nog om det... Idag så fick vi sluta 1 timma tidigare tror jag det var, Och tisdagar bruka kännas dryga men jag tycker denna dag gick hur fort som helst, Vi hade mt på morgon och då satt jag mest och prata sen hade jag matte och då fick jag och 2st till sluta tidigare för vi hade jobbat allt vi skulle, Sen hade vi B-språk och då satt vi och typ prata bort halva lektionen så jobbade inte så mycket, Sen hade no och då pratade vi också bort den lektionen och sen äntligen hade vi lunch och då efter vi hade ätit så gick Jag,Sabina,Elina och Thea och satte oss ute och sen fick jag en ide att vi skulle hoppa hage och den var jätte lång så jag och Thea roade oss med det medans dom andra satt och skratta åt oss,Och vi hade så kul så vi glömde bort tiden så vi kom försent till so:n Men så klart det gjorde inget, och vi pratade bort lektionen där med, och sen hade vi hål och då så gick vi direkt till idrotten och satte oss och vänta på att vi skulle börja, Och då hade vi bara 15 min idrott för läraren skulle bort och göra något så vi slutade halv 3, Så då gick jag och Thea å köpte glass och satt bara och prata om allt och ingenting :). Det har varit min dag ! 

Ha ha kom på att jag och Thea pratade något om att jag skulle bli lebb och då sa jag att jag gillade magruter och då sa jag också att då måste tjejen som jag ska bli tillsammans med måste ha det och så klart så kom vi ju på att Sabina har lite magrutor så då frågade jag om hon ville bli lebb, Så hon vände sig bara om efter att inte ha lyssnat så mycket på oss med ett leende och sa Okej men en glad röst,  Så Sabina och jag är lebb :]

Ni skulle ha fattat mer om ni var där,Det var as roligt!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra men jag måste nog plugga lite så jag blir klar med so hemprovet snart jag har seriöst skrivit den i 2 månader typ och är inte klar.. Jag suger xD.

SKÖNT nu går vi bara i morgon sen är vi ledig torsdag och fredag så det känns otroligt skönt, Så jag och Thea pratade om att vi skulle fara och grilla kanske på torsdag kväll,
Någon som vill följa med ?
A
alltså jag har typ ingen ordning på det jag skriver allt känns som en röra men det får duga! Jag tror jag inte har så mycket mer att skriva om.. 

Eller vänta Vilka ska på kulturnatta?

Det var nog allt för mig så hare bra!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar