torsdag 6 maj 2010

There's one day here and the next day gone

Inte många dagar kvar nu,Jag har köpt en klänning och kofta så nu är det bara skorna kvar.
Men vet inte hur jag vill ha dom eller jag vet men såna finns inte,Eller dom finns men dom ser knas ut..
Men jag ska gå med Dagny och hon är typ 100000m längre än mig nemen hon är ganska så mycket längre så det blir lite fullt om hon ska ha klackar så jag måste hitta ett par skor med klackar vilket jag inte tycker om så mycket för varje år så har jag haft ballerina skor och jag älskar verkligen såna men vi går ut 9an nu så något nytt måste jag ju ha så jag får leta vidare..

Nog om det snart eller snart och snart vet jag inte men iallafall det är kulturnatta vilket jag längtar sjukt mycket till,Få träffa folk som man inte har träffat på jättejätte länge, Och så klart så kommer jag gå med ÄlsklingsElin! <3

Hah känns som att jag inte har så mycket att berätta om egentligen men iallafall så ska jag höra med syster när hon kommer hem, För vill ha löshåret nu så jag kan färga det och prova vad jag ska ha för frisyr, eller jag att jag ska ha lockskruvar men hår uppsättning vet jag ej eller jag funderar på att ha .--->


Eller ungefär så här. Aja jag får se vad min kära syster kan göra med mitt hår :)
Men det blir nog bra ska jag se så behöver inte oroa mig över det .

Men nu tror jag att det var allt för mig så
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar