söndag 9 maj 2010

lär dig livets stora gåta älska,glömma och förlåta

before you turn around,

Before you close your eyes,
Before you leave me, make a little place in your heart for me,
Because you will always have a place in mine…

som du gjorde var bara fel.. Fyfan.
Jag tittade ut genom fönstret, samtidigt som jag insåg att det inte längre fanns något glas. Jag försökte hitta ramen till något som en gång var en plats där jag kände mig trygg, så jag försökte hitta punkten i glaset som fick mig att vilja fortsätta utan dig. Jag fortsatte titta, bara för att jag trodde att om jag tittade tillräckligt länge så skulle punkten och glaset komma tillbaka, men nu, efter några dagar senare finns det fortfarande inget glas, ingen punkt och ingen tro på att du ska komma tillbaka.
Alltid kommer du vara en och samma person för mig, alltid kommer du att vara den som får tårarna att rinna ner för min kind, tillsammans med låtar som får mig att inse att sorgen finns djupare ner än havets botten. Musiken från högtalarna med den otroliga effekten får mig att inse att livet inte är svårare än så här, för att aldrig få uppleva dig är svårare än livets all musik. Jag önska du insåg det, jag önska du insåg vad du är för mig, och jag önska att du insåg att jag inte är ett tomt skal som tål hur mycket smärta som helst,

Men jag tar en dag i taget , vandrar på men jag brister.Att du skulle såra mig , ja det kanske jag visste
En viss ignorans och en gnutta av hopp,Men allt som vi hade bara sudda du bort

du sårade mig, du svek mig, du lämnade mig, du gjorde allt fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar