söndag 2 maj 2010

Söndag !

Jaha då var det söndag igen då..Gu vad veckorna går fort det är sjukt !
Aja igår så var jag med Julia,Och vi gjorde inte så mycket vi var ute och bara gick runt och pratade minnen,
Sen var vi uppe på idrotts taket för var tvungen och se om det var kvar det vi hade skrivit typ för 2 år sen och det var det :D!
Men vi skrev nya saker så får se om det är kvar nästa gång hon kommer.

Senare på kvällen så for jag till Andre så sov där och kom kanske hem för 2 timmar sen eller om det är 1 timme sen men skit samma..

Idag vet jag inte vad jag ska göra,Men det blir väl att plugga lite och se vad alla ska göra så kanske hitta någon vänilivän som vill vara med mig.

Nu tror jag inte jag har så mycket mer att skriva så jag ska nog va social med alla mina msn vänner
så PUSSPUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar