lördag 15 maj 2010

skär av kuken på alla otrogna jävlar

Svinet är en idiotisk sexmissbrukare som skulle knulla sin mamma om han kunde. Varför är de värsta så jävla manipulativa så man tror på deras skitsnack. Varför inte göra slut och sen göra vad man vill, är det så jävla sweet att ha kakan och äta den att man gör vad som helst för det. Vissa personer är nog inte kapabla att känna empati.

Svinet var inte bara otrogen, han untnyttjade mig. Det har förstört min självbild, självkänsla, mitt litande på andra och hela mitt jävla välmående. Hur fan lyckades han med det egentligen!? Hur kunde jag varit så naiv? varför ska han få komma undan med att bete sig förjävligt.. Jag önskar att han inte bodde så nära mig så jag slapp se honom hela tiden, kanske borde jag flytta eller vinner han då igen. Det vore lätt om han dog, det hade varit något, det hade räckt som hämnd. (Om han dör blir jag misstänkt då? Måste nog ta det lugnt med dödsönskningar osv.)

Jag är iallafall inte död och jag kommer ta mig ur hans grepp om mig.

1 kommentar: