söndag 30 maj 2010

Jag saknar dig farfar..

Du borde komma tillbaka nu tycker jag. Farmor behöver dig.
Vi behöver dig allihop, din livsglädje, ditt skratt och din alltid lika positiva inställning.
Varför var du tvungen att försvinna ifrån oss så fort? Du var inte ens gammal. Det är inte rättvist, du älskade oss, du ville se oss växa upp.Du har varit i himlen tillräckligt länge nu, det är dags att komma tillbaka till oss.
Jordgubbar och mjölk påminner mig så mycket om stugan, om hur jag älskade att vara där på sommaren när jag var liten,Det var världens bästa stuga, jag hade så gärna bott i den på heltid, den var trygg och mysig.
Jag är så stolt över det, för mig var du en superhjälte och det är du nu med, en superhjälte bland molnen. Det känns tryggt att veta att du på ett sätt ändå finns så nära, för du finns i mitt hjärta och närmare än så kan man inte komma.

Du har säkert sett oss alla uppifrån,Du är otroligt saknad
Kom tillbaka nu, söta fina Farfar.

Jag kom bara tänka på detta då jag hörde att mamma och pappa prata om honom så var tvungen att skriva av mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar