onsdag 2 juni 2010

När jag hör ditt namn, så ler jag så stort jag kan.

Sommar på väg!

Jag ser ut genom fönstret och ser solen skina,Mitt leende börjar skina.
Äntligen känner man glädje,glädje av detta vackra väder..
Att springa ut och sätta sig på gräset,Ligga på en filt och bara njuta av solen och värmen..
Längtan efter sommar har varit enorm,Äntligen är den på väg..
Träden är gröna och blommorna är fina,Det är så härligt att känna att sommaren är på väg..

Idag så kunde jag inte kliva upp så jag ställde om min väckarklocka hela tiden men till slut skrek mamma kanske vid 8 att jag måste skynda mig.. Men jag kunde ha legat kvar där jag hade inte ens någon lektion -.-
Snacka om att jag vart irriterad, Aja jag for hem och sola så nu har jag faktiskt fått lite färg på mig men mer ska det bli innan examen iallafall benen för dom är ganska bleka jämnfört med armarna och ansiktet.
Imorgon så ska vi ha avslutningsfika på oasen med alla 9or hoppas det blir kul :)!
Och på fredag är det brännbollsturnering sen på måndag finalerna, tisdag är det klassensdag men jag ska inte vara med så hoppas det är sol så jag kan sola och bara ta det lugnt för på onsdag är det EXAMEN !!

Helvete vad jag peppar!Så länge jag har väntat på denna dag att få gå ut Artediskolan alltså..
Men jag tror man kommer sakna en del saker, Alla vänner som man troligtvis kommer att tappa pga nya kompisar...

Aja det var nog allt för mig skulle jag tro så hare bra puss!

Jag saknar att få känslan 'det här kan jag verkligen',Känslan när man verkligen vill något och då plötsligt går allt,Jag längtar att komma iväg någonstans dit jag verkligen vill,Jag minns mina planer, jag hoppas att det blir som de,Jag drömmer, det är bara drömmar men det är det jag vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar