söndag 4 april 2010

syster

Min syster ringde nyss och tyckte att jag skulle komma hem till henne imorgon och så klart att jag gör det, Är det nått jag aldrig riktigt kan förklara så är det hur mycket du betyder för mig, och hur mycket jag älskar dig! Du är inte bara min släkting, eller "syster", du är min aldra BÄSTA vän,Du är allt och mycket mer, i 15 år har vi känt varandra och det är en evighet,Hela mitt liv kommer jag att minnas alla minnen vi har tillsammans och hur många saker vi har gjort med varandra..
Från vaggan till graven, det är ju så man säger.. Men vi två ska leva tillsammans långt efter döden också.! Ingen kommer nånsin förstå hur mycket just du betyder för mig, det är för svårt att förklara. Jag skulle aldrig lämna dig för någon person i världen, <3

Aja jag vet inte vad vi ska göra hos henne,Men vi bruka alltid ha hur roligt som helst och det hoppas jag att vi får alla dom här dagarna jag är hos dig,Jag kommer kanske hem på torsdag eller fredag för skulle kanske vara med Sabine <3.

Och jag hoppas verkligen att det är fint väder hela veckan! Det är helt underbart vad skönt det är ute,Och man längtar bara mer och mer efter sommaren, Men nu känns det som att den är på väg faktiskt så det känns hur skönt som helst, Och jag har typ redan börja titta efter examens klädet;p Och jag har hittat sjukt mycket bra sidor där det finns sjukt med snygga klänningar,Men jag vet inte vilken jag vill ha det är så många vill ha men ska vänta tills lite senare då det kommer in mer,Jag vill ha en som är kort och lite utsvängd och sitter ganska tight uppe och den ska helst vara en färgglad ,Och en som jag kan ha under sommaren :).

Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik: http://open.spotify.com/user/hampeballa/playlist/5ihxkwBjbUUWJCa9gGIIPe Jag bju !

AJa nu ska jag gå ut med min hund ut i det fina vädret så pusspuss så länge :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar