söndag 11 april 2010

Det var bättre förut.

Jaha då var man hemma igen då efter ha varit hos syster i 4 dagar så det känns lite skönt,
Min hund blev över lycklig att jag kom hem han bara ville gosa hoppa upp och sitta i knä,
Men jag har inte gjort så mycket sen jag kom,Jag for och beställde mat och sedan har jag bara städat rummet och så, Så nu har jag bara en säng vilket är att det suger verkligen ko pung...
Menmen jag ska få en ny säng då jag gör om mitt rum tror jag och när jag gör det vet jag inte,Eller pappa sa att det blir då det är varmare ute och så och det börjar ju vara varmare och så nu så det kan inte vara så långt borta med det Längtar ! :)

Jag har tänkt på en sak..
Hela livet går ut på att längta Idag, igår, imorgon eller nästa vecka På Måndagen längtar vi efter helgen, liksom räknar dagar,När helgen kommer fattas pengarna, studiebidraget, barnbidraget, lönen,Mitten på månaden, då längtan efter pengarna ekar i plånboken
När pengarna kommit längtar man efter att få köpa allt det där man väntat så länge på
I skolan sitter man där, och längtar efter helg, och lov.
Lov, lov, lov. Jullov, sportlov, påsklov, studiedagar, sommarlov..



Livet är ett spel man vet aldrig vem man kan lita på...

Det var så mycket enklare när du va en person, En person som inte bodde nära som jag kunde lita på. En som jag kunde sitta & prata i timmar med om killen som jag älskade över hela mitt hjärta. Du hjälpte mig med alla min problem, men det är inte samma sak längre.
Du har förändrats. Kom inte och tro något. Jag saknar ditt gamla jag, just nu så litar jag inte på dig lika mycket som förut. Jag vill inte bråka om det, men jag vill bara att du ska förstå att jag saknar den gamla tiden med dig.


http://www.youtube.com/watch?v=_PLjh0okmaU

Don't say your goodbyes you know its better that way.
We won't break, we won't die. It's just a moment of change ..



AJa ska dra ut nu så pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar