lördag 24 april 2010

Baja Päron

16 år livet passerar förbi
men det känns som att jag sitter fast i det ni kallar tid skriver om mitt liv för att lätta de jag känner
har haft vänner, bästa vänner men vi pratar inte längre finner inget sammanhang för allting bara snurrar runt
grips av paniken allting stannar upp för en sekund och då slår det mig att jag är inte hon jag brukade vara
för jag sätter upp en plan och tänker följa den till max jag ger kärleken till vänner jag är skyldig er ett tack
så ja, fortsätter kämpa det finns alltid ljus i mörker Det fanns dagar, då jag älskade mitt liv.
Men nu är ingenting som det var förr, ingenting är sig likt. Men jag fortsätter kämpa eller ska sluta kämpa och börja leva.
Under den här tiden har jag lärt mej väldigt mycket om mej själv som jag inte visste. Jag tog paus i livet helt enkelt. Jag har fortfarande rätt mycket paus! :o) Jag kommer aldrig att bli densamma efter det här året. För jag har lovat mej själv att aldrig mer stiga på i det där snurrande hjulet. Jag har slutat kämpa och börjat leva.



 Till alla Er som springer. Våga hoppa av!

Sluta kämpa och börja leva! Våga ge dej själv ett liv värdigt att leva!






Det var allt för mig så pusspuss,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar