måndag 12 april 2010

Believe that dreams come true every day. Because they do!

jag tar dagen som den kommer för jag försöker glömma...

Kalla mig vad du vill,Bara du förstår vad du gör.
Slå undan mig bara,Bara du inser att du inte kan vända dig till mig sen
allting har funnits hos någon nångång men du vet att allting kan aldrig blir detsamma igen




Jag vill ha sommar nu !
Jag ska till östersund och jag ska till Stockholm i sommar,Och jag ska vara med vänner,Jag ska bada,Jag ska sola..Jag ska göra så mycket i sommar,Jag ska göra så denna sommar bli BÄTTRE än förra året,Jag vet ej hur det kommer att gå med det men jag ska allt leva livet hela sommaren,Jag ska tro på mina drömmar för dom blir alltid sanna nån gång så jag ska se till så det blir en toppen sommar.

Men att veta att man inte ska dela sommaren med den man alltid har gjort det med förra sommaren känns lite svårt att fatta,Men jag måste bara glömma och tro på mina ord så hoppas jag att jag kan glömma dig och gå vidare utan dig,För kan inte finnas där för dig längre du sviker bara och jag pallar verkligen inte att du alltid ska stå och snacka skit mitt framför ögon på mig,Jag har faktiskt känslor jag med men det verkar inte du fatta,Och jag fattar inte varför du ska ljuga för mig när jag berättar precis allt för dig alltså allt mellan himmel och jord, så varför kan inte du bara lita på mig och säga som det egentligen är,Jag vill inte höra lögner jag är less på att folk sviker..Man vet aldrig längre vem som är ens vän eller inte,Men jag vet att det kommer aldrig funka mellan oss igen,Eller jag vet inte för jag vet inte om jag kommer kunna lita på dig mer..

Nog om det idag slutade jag ju som sakt halv 12 och då gick jag direkt till Farmor.
För där var min syster,Oscar och min älskling där, Så jag satt där kanske till kvart över 1 men jag fick gofika och sedan gick vi hem,för Oscar skulle typ sova,Och sen har jag och syster spelat wii och yatzy. Men nu sitter jag bara här och skriver med folk och lyssna på musik,Och väntar på att mamma ska laga maten :). Ikväll vet jag inte vad jag ska göra men det blir som det gamla vanliga..Alltså att vara med min syster och spela spel,Men det börja bli lite tråkigt för jag vinner bara ;p

Hm jag tror jag ska sluta blogga för vet aldrig vad jag ska skriva ...
SÅ byebye bloggen :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar