lördag 10 april 2010

Gör om gör rätt

Allt kändes så himla rätt,Trodde du var mina vän ,Vilken falsk värld man lever i,Man är liksom aldrig fri,Men seriöst..Tänkt efter nu idag och det är ju inget att ha för folk tar en inte på allvar ,Jag vill bli sedd,Inte behöva vara stressad eller rädd ,Vill ha kul på ett bra sätt FÖR EN GÅNGS SKULL GÖRA RÄTT .Fast vet dock inte hur man gör, Men ska kämpa,Vill att min dröm ska bli sann


solsolsol stråååååååååååååååååååååååååååååååååålande sol.


Nemen nu sitter jag bara vid köksbordet och funderar på om jag egentligen har något vettigt och skriva men jag tror fan inte jag har det ;P^

Men solen lysser och funderar på att fråga min syster om vi sa ta ut och rör på oss, Men vi har faktiskt varit ute tidigare idag riktigt skönt faktiskt :).
Imorgon åker jag hem,Det är samtidigt skönt men samtidigt vill jag faktiskt vara kvar för det är så tråkigt hemma,Det finns aldrig något att göra. Eller nu kan jag ju vara med Älsklings vovven min,och Andre så klart om inte han ska nöööööörda som vanligt ;] men jag ser väl <3

Nu ska jag nog kolla runt lite så

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar