fredag 9 april 2010

Saknar mina älsklingar..

Just nu sitter jag bara och inte gör något ser på när min syster försöker få tag i ett coca cola glas ;P

Alltså jag vet inte vad jag ska skriva för vi gör inte så himla mycket här eller vi spelar spel och ja och jag ska allt berätta något som var as kuligt igår alltså vi satt och spela yatzy. Och vi var nog ganska trött båda två vi skrattade åt allt och ingenting.Men i allafall så skulle min syster dricka saft och jag vet inte alls vad det var vi skrattade åt men när hon drack så fick hon typ saft i näsan och hon skrattade på samma gång så hon fick först en bubbla och sedan flög det bara snor. Hah det låter äckligt och det var äckligt och se på men det var as roligt ;P

Hm vad mer kan jag berätta...

Ja just ja jag hoppas verkligen att det blir soligt imorgon för då ska vi allt gå ut och grilla på dagen och bara ta det lugnt :)!

Och sedan så längtar lite hem nu men det är bara för att jag saknar mina älsklingar så ..
Jag vill hem till min vovve,Och sen vill jag ju så klart för att träffa ÄLSKLINGS Andre <3


Du är bara så falsk,Jag hoppas att du tappar alla dina vänner snart så som du håller på ..

Jag tror jag sak vara lite social med min syster och Rikard nu så ni få ha det så bra
PUSSPUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar