lördag 3 april 2010

orkar inte..

Idag har jag inte gjort så mycket alls, jag har mest varit hemmaoch suttit vid datorn och tagit det lugnt,men jag ska väl hitta på lite för det börjar bli lite tråkigt att bara sitta hemma och inte göra något hela dagarna.


en person som jag verkligen trodde jag kunde lita på, men jag trodde fel.
Orkar inte ha dig som vän längre...
jag trodde var min bäst vän, men jag trodde fel. Du har svikit mig, så hårt som det bara går, jag kommer nog aldrig att kunna lita på dig igen! Vi har känt varandra så läge. Vi hittade tillbaka till varadra,jag trodde jag hade hittat den bästa vännen man kan ha, men jag misstog mig, för du har svikit mig. Det har du gjort förut och jag trodde det var en engångssak men nu när du har gjort det igen så vet jag inte vad jag ska göra, jag orkar bara inte med dig helt enkelt. Det finns andra som är bättre än du,just nu finns det bara två ord jag kan säga om dig, och det är lögnare och ljugare.


Aja nog om det jag ska nog inte göra så himla mycket ikväll typ bara sitta hemma och äta mitt påskgodis och se film kanske.
Jag vet inte vad jag ska skriva för att den ska blir bra så jag får kommentarer.
Jag vill att alla ska börja kommentera för annars kommer jag ta bort min blog för jag ser och hör ju många som läser denna och så men varför inte ge en kommenar det vore jätte snällt av er,

Detta var bara för cariis, För hon tyckte jag skulle skriva så vsg Caris ;] <3
Amen nu ska jag fixa min blog så
puss

1 kommentar:

  1. hehehe, tack för uppppppdatttttteringen din segis :]

    SvaraRadera