lördag 17 april 2010

runke,runke kuk

Det var länge sen jag skrev men jag vet inte om jag ska ha kvar min blogg eller inte..

Men aja jag sitter bara och skriver med massa folk på msn och lyssnar på musik,
Igår så var jag på badhuset på agw,Och det var rätt så trevligt men det var ganska lite folk där men det var bra ändå.. Och jag vann ett gratis agw band så det var värt det :).
Jag var med bella,Thea,Elin och sabina, Och vi basta och gjorde ansiksmask och bada och hade trevligt,Sen så var vi klar typ vid halv 12 så då gick vi ner på ug och kolla men det hände inte så mycket, Så jag,Thea och Elin gick hem till Thea för att vi skulle hämta Elins moppe,Så Elin skjutsa hem mig och då var den kanske tio över 12,och då gick jag och möte Andre så har varit med honom idag :).


Men ikväll vet jag inte vad jag ska göra men ni får hare bra
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar