onsdag 31 mars 2010

Don´t be afraid to the next day


Du gör ingenting för att förbättra det denna vecka har vi
inte fått många ord sagda Och jag undrar varför gör du så här
känns som det är med flit. Men det är upp till dig nu bollen är din kasta
den,Eller gör vad du vill Kanske jag tar emot den men vänta inte allt
för länge även mitt tålamod går att tappa ,Även om det gäller den närmsta
vän

Yeep nu är äntligen lov !
Jag vet inte vad jag ska göra på lovet men det blir väl att bara ta det lugnt och kanske vara med vänner,Men alla far typ till fjällen nu -.-.. Men jag får väl vara med min jobbiga irriterande syster då,Men jag älskar hon ändå men,<3


Dagens outfit;
Linne -Maxi,
Skärp-h&m
treggings-h&m


Alltså jag vet inte vad jag ska skriva på denna blogg jag fundera på att bara att ta bort den.
Men jag ser väl.. Men det ända jag vill göra är att åka bort här ifrån!
Finns fan imig inget att göra här,jag vill få nya vänner och ja allt som fattas här,Jag vill bara
försvinna till en annan plats och fixa allt som jag skulle vilja upp nå här i mitt liv...

Aja nu orka jag inte skriva mer vart inte mycket skrivet men det finns inget att skriva så ..


Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar