torsdag 18 mars 2010

Varje dag händer nåt som får mig att vilja komma bort

Shiit nu var det länge sen jag skrev... Fy på mig!

Nemen jag har haft för mycket läxa och plugga så har inte orkat blogga,
Och läxan gör mig bara trött så har lagt mig vid halv 10 och somnat annars somnar jag hur
sent som helst. Kanske ska börja läxa mer så jag får sova ;p. Hah.

Så jag har som inte så mycket att skriva om än att jag har gjort läxa,
Jag har plugga till matte för har om prov, so om prov,Engelska,So hemprov och sen har jag
gjort typ 6 olika hk papper eller nu sitter jag gör det sista så det känns bra nu ,men är så sjukt less vill ha sommarloooooooooov ! .


Du säger att jag ska försvinna från dit liv,Det har jag gjort
och jag ska inte störa dig något mera.. Tiden läker inga sår, det har ju gått flera dagar.
Allting som händer, det påverkar hur jag mår. Och på vilken nivå som jag står.
Jag försöker att stå rakt även dagar med hat. Även dagar när jag känner mig så lat.
Men nu skiter jag i dem flesta, orkar inte med något tjafs men en sak är säker, ni kan inte såra mig mer.För du kan inte hindra, det underbara som jag ser.
Det finns en person i världen som får mig känna trygghet när jag känner mitt hat.
Det finns en person i världen, den personen har hjälpt mig
Allting som händer, det påverkar hur jag mår. Det gör ont i min själ, att varje dag bli så besviken. Jag försöker verkligen vinna glädje i det lilla jag har kvar
Varje dag händer nåt som får mig att vilja komma bort. Egentligen vill jag må bra, och kunna vara glad, det vill jag varenda dag. Jag vill kunna skratta, ha det bra, kunna säga att jag är nöjd med den dagen som var. Varför blev de så, varför gick de inte, tankarna mal omkring.Varför gråta, varför tänka, när man kan stå stark.
Varför lever man, varför inte leva, livet är kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar