måndag 15 mars 2010

Jaha idag så var det skola men jag tycker det gick rätt bra och dagen gick fort,
jag har fått jätte många grattis,*GLAD* Tack för det.
Sen vill jag tacka min underbara bror som gav mig ett presentkort på heagmans behövde verkligen det ;* !
För mina hål håller på läka igen, så måste alltid ta hål med en nål, lite drygt tycker jag men nu ska det bli ändring på det så ska köpa nå snygga vad det nu heter man har i öronen imorgon ;p.
har just fixat en header till Sabine,Kanske inte den snyggaste men hon blev nöjd och det är bra.
Och jag faktiskt rätt nöjd jag med.
Men nu ska jag snart gå och popa pop corn och titta på tv tror jag, Och sen ska jag ta och
ringa min kära syster .

Kan lägga ut sen alla header jag har gjort bara för kul ;p

Aja idag fick jag faktiskt 2 saker av mina underbara vänner,Dom är så söta ! <3
Jag fick såpbubblor sak av Dagny och sen fick jag en till av Max !
JAG ÄLSKAR BUBBLOR <3!
Så vi har mest ägnat på hålet och blåst bubblor,
Alltså jag,Elin,Sabina,Dagny och Max. hihi

Men nu orkar jag inte skriva mera så
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar