lördag 6 mars 2010

Lördag.

Hejhej jag har inte orkat skriva för att jag är med Vovven typ hela tiden sen så
har vi lämnat in våran dator så nu sitter jag på den andra och den är typ segare än segast, alltså en snigel går fan snabbare!!Och då är det illa eller hur ?.

Igår så var det ju disco på oasen och det sög verkligen balle så ångra att jag betalade
30kr för att vara där typ en halvtimme,Aja jag var med Andre,Max och Manne.
Och sen så träffade jag massa folk som jag pratade med,så det var väl kuligt.
Hm vi gick typ till kiosken,Men sen for jag till Max för det var kallt ute och det
var tråkigt på discot, Så vi for och såg film istället.
Mycket kul :)!

Idag så vet jag inte vad jag ska göra det är fint väder och jag sitter här, fy fy!,
Men ska bara skriva lite sen ska jag dra ut och leka med Elliot :]
Det kommer in en eller flera bilder på han så fort den andra datorn kommer hem.
Hm juste ikväll ska vi ha familjekväll se på massa filmer och käka gotta, så det
ska allt bli kul hoppas jag,annars for jag väl försöka hitta någon och vara med :).

Ja vad ska alla göra på lovet då

Själv ska jag :
-Gå på skolan på måndag-.-..
-Försöka få tag på Moa <3 size="5"><3!
Sen ska jag väl bara njuta av loooovet.

Åhh det känns som att sommaren är påväg nu! <3
AJa skriver kanske mer sen
pusspuss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar