lördag 13 mars 2010

finns det ett paradis? eller bara ett helvete på jorden?

Hej.
Idag så har jag inte hunnit göra så mycket har varit ute lite med vovve tills han blev trött och ville in. Så då satte jag mig här, Och sen nu har jag just sett klart en film eller såg bara slutet för somnade för har kanske bara sovit i 2 timmar eftersom jag var på filmnatten igår med det var inte så bra eller det ända bra var att jag fick vara med Jasmine ! <3, Men for hem vid kanske halv 4 . Och då var jag tvungen att gå ut med hunden,Och innan han har somnat så är man ju hur pigg som helst.
Aja ikväll vet jag inte vad jag ska göra,Men jag hittar säkert på något.

Detta lov sög verkligen!
Jag trodde det skulle bli bättre än så hära men tydligen inte..
Men aja ska inte klaga för jag har då fått vara från skolan,förutom i måndags då ;p .

2dagar kvar nu jag längtar !
Åh jag hoppas jag får mina kläder som jag har beställt snart.
Jag beställde:
-Hatt, Men vet ej om jag kommer ha den .]
-2par treggings
-En tröja .
Så jag hoppas dom kommer på måndag elelr något det skulle sitta fint :).

Aja orka inte skriva mer
pusspuss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar