torsdag 11 mars 2010

Hej
nu har jag en ny header igen som ni ser men den här känns rätt okej nu,
Dom andra var bara så konstiga,Så den här kommer säkert vara uppe längre än dom jag
har haft tidigare :)

Igår så var jag med Moa,Vi gjorde oss i ordning eller rättare sakt..
jag för jag var bara halftklar då hon komme hem till mig, Sen så for vi till ug för det var ju massa lekar där och så,
Sen så efter det så for vi hem till Max och vi såg på oth, Och bara pratade och hade det mys.
Sen så for vi hem typ vid 1 eller jag vet inte vad den var.Det var då mörkt då vi gick hem,
Och jag hatar att gå förbi skolan den är så läskig, och vi jagade upp oss själva hela tiden också så vi sprang förbi skolan :].
Sen så när vi komme hem så var jag jätte hungrig men jag kunde inte fika för klockan
var för mycket,så ville inte väcka pappa och mamma för dom skulle ju som sakt upp och jobba,
Men jag klarade mig, det är lugnt ;p.
Sen när vi vaknade typ vid halv 10 kanske,Så gick vi upp direkt och fikade.
sen så skulle Moa fara och färga håret hos Line så jag tog hennes kamera och gick ut och fotade
på min lilla söta underbara vovve,Men han ville inte bli fotad -.-.
Eller jo senare då Moa komme tillbaka så gick vi ut i det fina vädret och fota.
Det var allt roligt att jag fick vara med dig,Måste se till så vi är med varandra mer ! <3

Och ikväll så har jag inte gjort så himla mycket förutom att jag har
varit med lillvovinen<3!

Imorgon så ska jag :
-Till affären
-Ska fara och köpa nya skor
-Måste städa.

På tal om skor!.
Jag har typ 17 skopar i min garderob just nu men jag skulle ha haft fler
om det inte var så att jag var tvungen att kasta dom som var sönder..
Åh jag hatar verkligen att slänga skor,Det gör ont i hjärtat då :(..

Alltså jag tror jag inte har så mycket mer att skriva?
Jo föresten, Jag ska lägga in ett videoinlägg snart, Egentligen fattar jag inte varför jag
ska göra det ? För jag mena jag blir generad jag står typ och pratar med mig själv,vad är det för mening? Men jag gör det bara för att jag är så FRÄÄÄÄN och vill vara som alla andra fränabloggare !

Ne nu orka jag inte skriva mer så
pusspuss.


Jag gillar dig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar