tisdag 23 mars 2010

Varje sekund är ett minne

Nu så har jag sagt mina känslor för dig men jag vet
inget om du känner det samma för mig... skulle göra vad som helst för att få dig tillbaka in i mitt liv,vill be om förlåtelse för att jag var så dum vet att jag sårade dig,det slog mig plötsligt att ingenting känns likadant när du inte är här
gjorde jag verkligen någonting som var oförlåtligt
eller är det du som har din stolthet och inte kan acceptera att även jag gör misstag jag gjorde ett misstag, jag gjorde två misstag.men du förlät.
vi hade våra dagar, vi hade våra nätter.vi skratta vi grät, delade sorg.
men alltid fanns vi sida vid sida,vad som än hände.vi börja bråka, de blev för mycket.vi gick skilda vägar, vi pratar knappt.vi träffas inte.
men sen den första blicken finns du i mina tankar.står nu ensam kvar, Det gamla livet faller en allt närmare.du kanske det ser,du kanske det hör.
hur allt rasar under mina fötter,och frågan är hur ska ja kunna tacka dej
för de du gjort, för att du fanns när ja behövde dej.allt jag vill är att säga förlåt, för mina misstag förlåt innan det är försent.förlåt att jag svek dig.
jag saknar dig. Men ska jag erkänna något den enda gången jag varit 100% lycklig pågrund av kärleken,va den 24 april 2009.Jag saknar dig,Jag älskar dig.Jag vill så gärna ha tillbaka.Jag ångrar allt jag har gjort.Jag kommer inte att göra om det.Jag ångrar jättemycket att jag sårade dig,Jag har ändrat mig och tänkt igenom allt.
Snälla, ge mig en sista chans?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar