torsdag 25 mars 2010

Nu är det på tiden att det kommer gladare blogginlägg!
Idag har jag haft hur trevligt som helst, Jag har vart och bowlat.
Och jag spelade med Thea,Sabina och Elin. Vem vann ? jo jag vem annars ;p hah
Nemen jag vann första gången det kanske var bara nybörjar tur,Men det tror jag inte det var ju skicklighet,Det fattar väl vem som helst ;p?! Andra gången vann Elin och tredje gången vann Thea tror jag om jag minns rätt,Kommer bara ihåg då jag vann för jag äger ju liksom ;]
Vi bowlade från 11-12.30,Juste vi fick vara i v.i.p rummet, lite fränt eller vad :D.

Sen så efter vi hade bowlat så for vi 4 på stan, Vi hade mycket kul.
Jag köpte 3par trosor,1 bh och en tröja , så jag fick med mig allt jag skulle ha med hem,så nöjd är jag allt :).

Ihelgen ska jag vara med Thea på fredag tror jag :) Och då ska vi väl vara ute antar jag ,
På lördag ska jag kanske på paradisbadet och vara med Sabine och Moa :) <3
Det var as länge sen jag var där så tyckte det var på tiden att jag skulle dit och ha kul ;D ,

Jag har typ inget mer att skriva så tror jag ska ta och vara lite social med alla på msn så
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar