söndag 7 februari 2010

Söndag.

Hej,Nu var det länge sen jag skrev men har ej haft orken till att skriva här, Det är bara sjukt jobbiga tider ibland tycker jag..

Hela livet är en utmaning så jag ska försök att bara vara mig själv
och göra saker som jag alltid drömt om,jag ska leva livet medan livet är vid liv,
livet går upp och ner och ingen kan äga mig,bara jag själv så varför måste det hända något innan du inser att livet är det dyrbaraste du äger.
Jag ska ta livet som en utmaning vad som än sker i mitt liv
Jag ansvarar själv över det så jag ska utnyttja det helt och fullt
njuta och lära mig uppskatta livet och dess värde.
Livet är alltför kort för att slösas bort
Meningen med livet är att livet har en mening!


Aja jag orka inte skrive mer,ska försöka skriva till veckan och så,
Puspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar