måndag 22 februari 2010

måndag- haru känt..

..att allt är fel?Man väljer fel väg,och det saknas en del,
Men hur man än vrid och vänder ser man inte biten som man önskar gud sänder,
En ledtråd för att finna sig själv,För att kunna känna sig levande igen,
Du hör en röst som viskar ditt namn, Du önskar dig upp mot änglarnasfamn om du kämpar,om du låter lågan brinna,Då är möjligheten att du kan övervinna,rödslan för att en dag inte finnas,
för att folk dig inte kommer minnas,Vem du är,Var du är, har du funits och andats i denna värld?
Du får gåshud över kroppen,sakta försvinner hoppet.min dröm,kan bli verkligehet.
Tro mig jag vet vi kommer hitta biten som saknas i livet.
Nånting fattas en bit av pusslet är borttappat.
ju mer dagarna går,desto mer glider ens själ i från
men en dag kommer biten att finnas där den kommer bli en del av den man är.
Den dagen jag blir hel kommer inte folk se ner på mig mer,
jag blir som en stjärna i centrum som alla ser.

jag vet jag kommer hitta biten som saknas i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar