tisdag 23 februari 2010

Åhhh jag förstog det!!!
Jag visste att jag aldrig skulle få den dära j*vla hunden!.
Först ställer mamma in så vi inte kunde fara i söndags, Sen nu kommer ägaren och säger att den ska göra massa andra saker så han skulle höra av sig.. Men bara för att det är jag kommer det inte hända.
Efter 2 nästan 3 års väntan så vart jag för engångs skull glad över att få titta och kanske få den, men nänä det ska alltid komma något som förstör...

Men det kanske är ett tecken som säger att jag inte ska ha en hund ?..

ÅHHH vad arg jag bli!!! .

Aja nog om hunden...
Hej kanske man ska ta och säga.
Idag så är jag hemma från skolan,Jag fick sova typ till halv 10 och då kliver jag upp
och startar datorn så jag kan dunka musik och städa mitt rum,
Jag har tvättat kläder,jag har dammsugit,jag har städat upp från golvet och sen så har
jag bytt säng kläder.. eller vänta jag har inte kommit så långt än jag har bara gjort dom 2 första sakerna.
Iallafall så vet jag inte vad jag ska göra ikväll eftersom det inte blir att kolla på hunden,
så det blir väl att sitta här som vanligt...
Åh vad jag är less på mitt liv.

Órka inte skriva mer
puss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar