torsdag 28 januari 2010

hejhej
det blir ett kort inlägg nu så skriver senare ett längre kanske,
Iallafall kom nyss nästan hem, så gör inte så mycket väntar på maten ska bli klar.
Vi ska äta fiskpinnar och mos, tror jag mamma sa. Men egentligen så skulle vi äta något annat men mamma var tvungen att fara och jobba menmen så kan det vara ibland...
Öhm efter jag har ätit ska jag sätta mig med lite läxa, Men stoppstopp jag behöver inte alls göra läxa.. Åh jag tränade igår i onödan -.- eller nja egentligen inte man lär sig bara med men ändå ;p
Imorgon ska jag ju till stan med syrran och Anna , Så då kommer jag ju inte vara på skolan :)!,
Medans jag är på stan ska jag se till att hitta 3par skor jag ska köpa :)! SKOOOOOOOOOOR<3>Det var nog allt för mig just nu
pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar