måndag 8 februari 2010

Måndag.

Hej,Jaha då var det måndag.
Jag har inte gjort så mycket idag har typ haft skola sen har jag typ bara duschat och suttit här.

Min dag :
8.10-9.00 Matte
9.00-11.50 Hål
11.50-12.50 Idrott.
13.05-13.45 Svenska
13.50-15.30 Hk.

Matten är inte så jobbig där är vi typ 10 i gruppen och sitter typ bara och pratar och får typ inte så mycket gjort men ändå. På hålet så gjorde vi typ ingenting eller vi typ gick runt skolan och undersökte massa saker sen satt vi typ bara och prata.
På svenskan så pratade vi om nationella prov som vi har imorgon i 80 minuter och på torsdag i tror jag i 3timmar,DRYYYYGT eller vad !!
Och på hk så pratade vi om boende och gjorde fruktsoppa,Sen så for jag hem och satte mig vid datorn,Sen har jag typ bara ätit och duschat så nu sitter jag här igen, NÖRD jag vet,men har fan i mig inge liv -.-, Men nu ska jag snart gå och torka håret och platta det och de så jag inte har så mycket och göra imorgon så då kan jag sova lite längre så det är ju bra :) Typ min dag idag.
hm jag tror jag inte har något mer att berätta kanske skriver senare på mobilen.
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar