torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Hej
Idag hade vi nationella i svenska i typ 3 timmar.
Det var rätt så drygt men tur jag hade mitt godis :]
Aja efter det så hade vi 2 timmar hål sen slöjd i typ 50 min sen hade vi so prov typ så fick sluta 3 idag,så det var rätt så skönt :).
Hm mamma kom och hämta mig för hade så mycket att bära så orkade inte gå ,
Aja sen då jag kom hem så satt jag bara med min bror vid datorn för han ritade av massa saker eller ja,sen så spelade vi skip-bo innan vi skulle äta, så klart så vann han. (Men han fuskar ).
Sen efter jag hade ätit så städade jag rummet lite,och tvättar kläder nu som jag ska snart gå och hänga upp,Duktiga jag !
Sen efter det blir det väl kanske se på TV och sen sitta här antar jag,
Funderar på att hitta någon som kanske vill fara ut men det tror jag väl inte.

Aja imorgon så är det något på oasen och ska dit med Thea.
Hoppas det är bra,Men det är gratis inträde så det är ju bra det :).
Vilka ska dit :)?

På lördag vet jag inte vad jag ska göra menmen jag tar dagarna som dom kommer det
blir bäst så.

Aja jag sa ju igår att jag skulle lägga in bilder,Men jag orkar inte göra det gör det någon
annan gång för orkar inte göra det ,Lat jag vet ;p

Jag vill ha loooov nu , så jag kan vara med min syster! <3
Är så tomt utan henne,
För ingen vill spela spel med mig,eller jo bror ibland men det är väl bara för han inte
har Nattis här. men iallafall så har jag ingen att prata med, för antigen så ser pappa på TV och han är inte så rolig och prata med och mamma gör nytt schema och vill inte bli störd.
Så syster jag kommer till dig snart !! ;]

Nu orkar jag inte skriva mer, Eller vänta visst har jag blivigt duktig på att skriva nu :]
Aja pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar