måndag 15 februari 2010

Måndag


Hej!.
Idag har jag typ inte gjort så mycket,Vaknade vid halv 10 pågrund av ett sms eller ska jag säga flera sms :o Åh jag som trodde jag skulle få sova ut men icke,
Men jag skulle ändå inte fått sova längre än det för min kära syster är som sakt hemma och då får man verkligen inte sova ;) hon är allt go hon.. Eller inte ;]
När jag vaknade så gick jag upp och fika direkt och såg på tv,
Efter det så satte jag mig här och spelade massa spel på fejjan :]
Och efter det så var det lunch ,Då åt jag makaronisallad,
Och efter det så satte jag mig och kollade på tv men det var inge bra på tvn så då gick
jag och satte mig här och spelade massa spel på fejjan
sen har jag bara ätit och sen nu sitter jag här ;p
Det har varit min dag.

Och nu har jag inge mer och skriva än att : Max är BÄST!


Och jag bju. Pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar