lördag 27 februari 2010

Ditt bästa liv är här ich nu - lev det

Uppskatta din vän för en dag kanske hon/han inte finns..


Hej
jag är typ världens lyckligaste unge just nu tror jag!
Jag ska få en hund imorgon!
Och den har jag väntat i 3 år nu nästan..Och min mamma gick bakom ryggen på mig ,
Vi har bråkat i onödan om denna hund,Och detta fick jag veta igår jag vart hur chockad som helst och as lycklig,!!
Så idag for jag och köpte massa saker till Elliot :]

Det kommer säkert komma upp bilder på den imorgon eller på måndag så ni
får se hur den se ut :).

Nog om det..
Igår så var jag ute jag var med max och vi gjorde typ inte så himla mycket,
Vi var på ug sen så gick vi bara till han och såg på film,Kulkul :).

Idag så har jag ju vart på olika affärer och köpt saker till Elliot ju,
Sen nu sitter jag bara här och lyssnar på musik och pratar med massa folk på Msn.
Snart ska jag göra mig i ordning eller ja egentligen behöver jag inte sminka mig för ska fara och bada ikväll för min bror har hyrt badhuset eftersom vi ska fira honom,För som sakt så fyllde han år i torsdags,Så ska bada från 7 till 9 tror jag att det är, Har noll koll på detta men ska nog bli kul ,Sen efter jag har badat så vet jag inte om jag ska följa med hem eller om jag ska fara ut med Elin så vi får se hur det blir då.

Men jag hoppas alla andra får en bra/rolig kväll :).
För det kommer nog jag och ha !

Aja nu ska jag gå och göra något än och sitta här så hare bra alla
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar