tisdag 9 februari 2010

Hej,Åh nu börjar jag bli arg snart. För jag har tänkt att lägga ut bilder i 2 dagar nu men det går inte och det går inte ändra texten heller, Jag tycker det är ofta fel nu... Aja hoppas det fixar sig snart :).
Hm idag hade vi nationella i svenska i 80min och jag sa det igår men säger det igen, Och jag tycker det var rätt så svårt men jag skrev på typ nästan alla frågor. Men frågorna var rätt så konstiga fattade typ ingenting,Menmen får se hur det har gått lite senare :) Nog om det.


Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och pratar med folk på msn, mycket trevligt !
Sen ska jag kanske fara ut om jag hittar någon som vill det.
Annars blir det väl bara sitta här och tråka eller så ska jag typ göra hk och lite engelska,
Så jag hoppas verkligen jag hittar någon som vill fara ut med mig :]
Men det var nog allt för mig just nu för snart ska min bror sitta här så måste snart gå innan han blir tokig på mig :).

Men jag skriver lite kanske lite senare och lägger in bilder om det går !
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar