lördag 13 februari 2010

Lördag-Fortsätt vandra, vägra falla

Hoppas du är nöjd nu..



Hej
Idag är det lördag,Och jag är sjuk sitter här men jätte ont i halsen,feber och hosta,
Kan det bli än bättre lördag ?
Åhhhh jag vill ut, kolla solen lysser det är rätt varmt ute,Men då kommer det
Sig att jag ska vara inne för jag är sjuk... HATAR ATT VARA SJUK.

Jag skulle ha stannat hemma från skolan igår men nänä jag var tjurig och skulle gå,
jag hade nästan 39 grader då jag gick till skolan,
Jag frös,jag var alldeles yr men jag klarade mig,jag gick hem halv 4 och då åt jag.
sen så sövde jag kanske en 1h sen så satt jag vid datorn,
Och vid kvart över 7 så for jag till oasen och var med Thea och några fler,
Mycket kul. Men jag ångra lite att jag inte var hemma,för vill häldre ut ikväll menmen jag får helt enkelt skylla mig själv.
Aja for hem vid 12 igår och somnade direkt då jag kom hem ungefär. härligt,
Men då vaknade jag vid 8 istället for jag hade sånn hosta och ont i halsen..

Men men jag hoppas jag blir frisk innan Måndag för då ska jag och Dagny bada,
Vi har typ hela badet för oss själva, För vi har missat typ alla badlektioner så vi måste ta igen,sen vill vi inte bada med klassen :]

Aja har typ inget mer att skriva så ska gå och se på tv nu,
pusspuss,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar