lördag 2 januari 2010

2

Allt är så meningslöst.
Tack för inget falska vän kom ihåg att vänskapen kommer aldrig igen.
Då du står där ledsen och sårad och saknar en vän kom då ihåg hur
du svek just din vän.
Jag kanske har fel om allt jag sa men jag tyckte du svek och ljög, Du var/är inte dig själv..Det här går inte mer,Jag orkar inte längre,Jag vet inte ens om jag vill det här
Men jag orkar inte fortsätta kämpa,Bara för att du ska finns kvar,Jag vill hata dig
Men jag kan inte jag vill älska dig,Men det går bara inte
Jag önskar att jag satte stopp för länge sedan,du var min bästa vän, o jag hade tagit det för givet..

Mitt start på nya året börja inge bra men jag ska glömma allt nu och bara gå vidare och bara njuta av livet ,För nu är det ett nytt år med nya möjligheter!

Det var allt för mig
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar