fredag 8 januari 2010

5

Hej!
Idag är det fredag och vet ej vad jag ska göra,sitter fortfarande
med pyjamas och funderar på att jag kanske ska börja klä på mig för klockan
är ju faktiskt kvart över 3.
Hm jag vet då att jag kanske ska på filmnatten med Bror och Nattis.
Men det börjar klockan 21.00 så vet inte vad jag ska
göra till dess...

Just nu sitter jag då bara och lyssnar på musik och väntar på att
mamma ska komma hem och börja med maten, Är hungrig :).

åhhh vad jag hatar vinter!! ,
Man kan inte ens gå ut genom dörren utan att frysa direkt-.-

Jag vill ha sommar!!!

Jag är stark jag vet det nu äntligen vet jag det.
Jag har varit osäker så länge.
Såklart jag ännu har ledsamt.
Ledsamt efter en gammal trogen vän.
Men jag har accepterat att hon aldrig kommer att vara en del av mitt liv mera.
Hon har ett nytt liv.Det har jag med.
Men jag är lycklig med mitt liv.

Det var allt
för mig idag så pusspuss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar