onsdag 27 januari 2010

Onsdag.

Hejhej
Shit vad jag hatar snö alltså!
Kan inte snöstormen lägga ner snart,Jag vill ha sommar!
Nog om snön och det,Idag så såg vi alla 9:er en film på oasen och kriget typ, Ha ha
Jag vet inte ens vad vi såg men ändå,Det var lite hemskt och se ibland...
För det var sjukt vad dom dödade folk, Tur man inte behöver vara med om sånt.
Filmen var typ 3 timmar lång och vi fick sitta på hårda stolar, Fick as ont i rumpan men ska inte klaga ;p
Aja mamma kom och hämta mig från skolan för ville inte gå hem i detta väder det är för kallt,
Men tur man har så snäll mamma som vill hämta mig, Fast jag inte har så långt och gå :)!
Amen iallafall när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och kollade runt lite,
Sen så har jag spelat lite wii med min bror, Mycket skoj :).
Men vi hann inte spela så himla mycket för vi skulle äta,
Och till mat fick jag: Stuvadpotatis och isterband, Super gott !
Och nu sitter jag här igen och prata med några vänner på msn och lyssnar på musik.

Öh imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. Men det blir nog sitta här eller vänta jag
måste plugga lite läxa faktiskt ;/.. Har engelska och so tror jag,så det ska jag ta tag i och göra.

Hm i helgen ska jag faktiskt vara med Moa eller på fredag och då ska vi väl hitta på något skoj,Det blir nog så att vi drar ut om det inte snöar allt för mycket och är kallt,och sen ska vi väl bara mysa på.Sen på lördag så vet jag
inte vad jag ska hitta på, Eller vänta min syster är hemma så kan nog vara med henne :)!


Aja nu ska jag låta mamma få ha datorn ett tag,Jag kan slänga in en bild också..
hare bra alla, pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar