onsdag 13 januari 2010

Jag vet att jag sa : -Mitt start på nya året börja inge bra men jag ska glömma allt nu och bara gå vidare och bara njuta av livet. Men hur kan man njuta av livet då man har mist sin bästa vän..
Man har bara ett enda liv så varför inte ta vara på den,Vi hade det så bra,Men sen kommer det bara dagar då man känner sig ensam och lämnad och utnyttjad, jag vill känna mig älskad och lycklig igen,
Och det gjorde jag då jag hade dig på min sida,Hoppas det blir som förr när allt gick som smort.Det finns en hel del jag hoppas i våran vänskap ,Det största hoppet är att vi tillsammans gör något och ser framemot detta nya år,Jag älskar dig,och det vet du,Hur skulle jag kunna glömma dig när du har stöttat mig till 100%,Och funnits där då jag behöver dig,Jag hoppas du förstår mig, Men det känns fel eftersom jag inte sa till min syster att jag ej skulle ta dig tillbaka men det måste bara vara något jag sa för jag var så arg och ledsen att ha förlorat min bästa vän! Och jag vet att du sa att jag skulle aldrig mer komma tillbaka aldrig mer..Men var det bara något du sa ? minns du allt vi gjorde?minns du alla våra minnen?minns du allt vi skrattade åt?minns du när det var du & jag?minns du hur ledsen jag var och du tröstade mig?Jag minns allt som jag har gjort tillsammans med dig och jag hoppas att det kommer bli fler dagar,veckor,månader och år som jag får vara tillsammans med dig... <3

1 kommentar:

  1. Hoppas ni löser det..
    För man behöver en bästa vän och jag vet vem din är och alltid kommer vara - ni löser det gumman! Älskar dig

    SvaraRadera