torsdag 7 januari 2010

4

Hej!.
Jaha då var man hemma då ,Jag har varit hos min syster och det har varit jätte
roligt,Tack för att jag har fått varit hos er :) .

Jag kan berätta lite vad vi har gjort,

Måndag: Så kom jag dit, och tror jag att vi inte gjorde så himla mycket,
Vi spelade 500 :).

Tisdag: Jag vaknade typ vid 8 eller halv 9 för att jag sa att jag skulle följa
med syster till vindeln och hämta hennes nya körkort,Sen for
vi och handlade lite sedan for vi hem, och bara tog det lugnt
Senare på kvällen så gjorde vi ansiktsmask och drack lite minttu glass,
Sen spelade vi lite 500 också :).

Onsdag: Ööh..Ja vi gjorde inte så himla mycket igår, Eller vi spelade 500 som vanligt
sen så fixade vi min blog
Tack för designen Gaby,Den vart jätte bra :)!!
Och tack syster för du fixade andra saker åt mig :)!
Så nu är jag nöjd med min blog!

Idag: så han vi inte göra så mycket för mamma kom :).
Men vi hann då spela lite 500 ;)

Om ni undra varför vi spelade så mycket 500 är det för det är roligt,
Sen så ville mina kära syster ta revans för hon förlorade typ hela tiden ;)

Åhh jag har fått god mat och världens godaste efterrätt :)!
Och jag har världens bästa syster som orkar vara med mig :]

Nu i hädan efter ska jag försöka skriva 1 eller 2 inlägg varje dag,
Men vi ser väl hur det går med det ;p

Ja nu tror jag att jag har skrivit allt så
pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar