tisdag 26 januari 2010

Hejhej,Jaha vad ska man skriva idag då ?Öhm,Jo jag kan börja med att igår så följde jag med mamma och pappa till stan,Först for vi till ö&b och där köpte vi lite små saker, Sen så for vi vidare till rusta, och där hittade jag lite små saker,
hm det jag köpte där var shampoo,balsam,nåt annat sen ansiktsmask, (ansiktsmasken ska jag göra tillsammans med min syster hade jag tänkt :).
Aja sen så for vi till Maxi, Jag älskar maxi för det är grymt mycket saker där mest mat då, Men iallafall hade peppat så mycket för att få åka till maxi för att det finns ganska snygga skor där ibland och + rätt billigt så tänkte köpa men när jag kommer dit ser jag att dom har gjort om som satan, och håller på ännu, Sen såg jag vart var skorna,Vart hur lycklig som helst men då hade dom bara hett fram herrskor och lite barnskor, Snacka om att jag blev arg!Jag följde med i onödan,Eller nja jag fick lite godis och mat så det får duga :]

Aja nog om stan och så..
Idag så var det inte så jobbig skoldag faktiskt, Vi håller på typ med getton och skit ;p
Och imorgon ska vi visa upp allt och typ se film på oasen i typ 3 timmar -.-sen så slutar vi egentligen halv 12 men nu ska vi tydligen sluta halv 2, jag som hade peppat på att bara ha elevensval men nänä.. Aja det får väl gå för denna gång ;]

Vad mer kan jag berätta?
Jo kan man ha bättre syskon?
Nej jag tror faktiskt inte det,Jag älskar er syster och bror,
Tack för ni finns där för mig och att jag kan prata med er om vad som helst,
Och att ni verkligen stöttar mig så fort det är något.Jag hoppas ni förstår att jag finns här för er också !<3

Åhh gu vad jag längtar tills vi ska göra syskon tatueringen!
Jag är sjukt nervös för att göra den men skit samma jag ska göra den,
Hm ni kanske undra vad vi ska göra förnågot?
Iallafall så ska vi göra pusselbitar på handleden och när vi sätter ihop dom ska de sompassa in i varandre :)! Gulligt va

På tal om tatuering snart ska ni tatuera er Syster och Anna !
Är ni nå nervös ;)?


Ööö ni kommer inte tro era ögon/öron ! Igår så började jag läsa en bok utananledning ;o
Vad har hänt med lilla mig ;p

Nu tror jag inte att jag har så mycket mer att skriva,Eller jo en fråga:
ska jag börja videoinlägg eller vad det heter ;p ?
Det var nog allt för mig nu,Kanske skriver senare
pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar