söndag 3 januari 2010

3.

Hej,Jag har som inget att skriva idag.
Förutom att jag har typ nyss vaknat och typ bara sitter här och äter lite godis.
Igår så gjorde jag inte så mycket,Jag städade mitt rum och det tog typ hela dagen -.-
Men det var ett bra resultat iallafall ,p Sen så efter det så gick jag till konsum och skulle köpa godis.Men jag var lika sugen på chips och dricka och hade inte så himla mycket pengar. Så då
stod jag länge och tveka på vad jag ville ha..Men när jag väl kom ut där ifrån så hade jag köpt både chips,godis och dricka -.- aja jag fick då det gott och bara njöt på min säng med en film och allt gottigotta :D!!

Idag är det söndag och vet ej vad jag ska göra,
Allafall så ska jag typ vara med Andre sen.
Och vi ska väl bara ta det lugnt
För jag åker upp till min syster imorgon kanske,så.
Åh vet ej hur länge jag ska vara där beror på hur länge min syster orkar vara med mig ;]
Aja jag slipper då Nördmaling ett tag! YEES,Ääääääntligen!:D

Aja det var nog allt för mig så
pusspuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar