tisdag 29 juni 2010

Sluta aldrig drömma - Min dröm blev sann

Men vadå lycklig? Jag kom in på lack, Jag trodde verkligen inte att jag skulle det..
Jag vaknade upp av att jag fick ett sms av underbara Moa som skrev GRATTIS DU KOM IN eller något sån jag bah what ? nu har du nog skrivit fel men nej det hade hon inte,Ni fattar inte hur glad jag blev jag vart till och med tårögd,Det är sjukt.

Jag har så många drömmar/hopp som jag vill klara av och det är :

1.Komma in på lack vilket jag gjorde.
2.Jag ska starta eget företag.
3.Jag ska bygga mitt egna hus

Det är det jag ska fixa och jag tror verkligen på att jag kommer det för nu när första har blivitt en sann dröm som måste dom andra bli det också, Ni ska allt se att detta kommer att hända jag lovar.

Men nu ska jag ut pusshej!!

2 kommentarer:

  1. Grattis igen sötpropp! Kan förstå att du är hur glad som helst.. Är jätte glad för din skull. Men dom andra punkterna lär nog dröja ett x-antal år innan de händer ;-) men de kommer att ske någon gång i framtiden. Kör hårt bruden <3 älskar dig. Puss syster

    SvaraRadera
  2. Tack !! Ja jag vet att det kommer göra det men dom kommer att uppfyllas det vet jag !
    Älskar dig med <3!

    SvaraRadera