tisdag 15 juni 2010

Ett nytt hjärta kommer inte hjälpa dig

Så less jag blir jag har blivitt så jävla osäker på allt pågrund av dig jag hoppas du är nöjd nu... Hoppas du någongång få vara med om det hära,när du kommer det tror jag knappast att du gör om det,Jag vet nog vad du tror. Att jag inte kan glömma dig, att jag fastnat i minerna av dig. Det kanske är sant till en viss del men...Vet du?! Jag ångrar faktiskt att jag någonsin släppte in dig i mitt liv. Ingen har fått mig att må så dåligt som DU! Ditt jävla svin. Jag finns. Jag kommer alltid att finnas. Tro inte att du kan glömma så lätt. Du ska få känna ångest. Du ska få lida. Lida lika mycket som jag lidit på grund av dig. Du tror säkert att jag fortfarande känner något för dig. Du förstår inte hur patetisk du framstår i andras ögon. Du är bara en liten barnunge som så desperat vill ta steget ut i verkligheten.Du var en del av mitt liv. Du utplånade stora delar av min själ. Jag hatar dig för det. Jag avskyr dig. Du hade ingen rätt att komma in i mitt liv. När jag ibland känner saknad. Det är skrattretande. Om jag tänker efter så finns det inget hos dig som är värt att sakna. Jag äcklas av dig nu. Äcklas av vad jag trodde jag kände. Åh. Du är vidrig. Dina händer har rört min kropp. Jag mår illa vid tanken. Önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden. Hånat dina försök att ta dig in i mitt liv. Ett misstag. Ett jävla misstag.Du borde tänka efter. Tänka på vad DU gjorde för fel. För även om jag föll för en frestelse var det du som gjorde felet. Du som fick mig att göra något som aldrig borde gjort. Något som nu skapat ångest. Fan vad jag hatar dig. Din skitstövel. Jag vill aldrig mer se dig så oroa dig inte för det. Jag tänker inte smyga omkring runt dig. Jag skiter i dig!Jag hoppas du faller för någon som dödar allt du trott på. Jag hoppas att du får gråta. Känna smärta. Jag vill inte hata dig. Men det finns inget annat jag kan göra. Nu är du borta föralltid så tro inte att jag fortfarande lever för dig. Radera mina ord. Radera mina bilder. Gör det bara. Allt jag sagt var ändå inte sant. Du lurade mig bara till att känna för dig. Ha ett bra liv ditt as. Jag ska börja leva. Inte gräver ner mig i mina misslyckanden,


jag tror inte på föralltid
,föralltid finns inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar